Wijzigingen & Uitschrijven

Wijzigingen


Zijn je gegevens veranderd, geef dat dan zo snel mogelijk door. Dit kun je makkelijk zelf doen op de MyClub pagina. 

Je logt in met je wachtwoord, en mocht je deze vergeten zijn dan kun je snel een nieuw wachtwoord instellen. Heb je nog geen account? Geen probleem, deze is snel aangemaakt. Dit doe je door een account in te stellen met het mailadres waarmee je je ingeschreven hebt (op dit mailadres ontvang je ook de mails van De Hazenkamp). 

De gegevens die je kunt wijzigen zijn:
  • NAW gegevens
  • Telefoonnummer
  • Mailadres
  • Rekeningnummer 
  • Wachtwoord 
  • AVG instellingen


Uitschrijven


Het opzeggen van het lidmaatschap kan 4 keer per jaar. De data hiervoor zijn:
  • 1 augustus
  • 1 november
  • 1 februari
  • 1 mei
De Hazenkamp hanteert een opzegtermijn van 1 maand. Dus uiterlijk 1 maand vóór  een van de opzegdatums geef je de uitschrijving door.

Het uitschrijven gaat op de volgende wijze:
  1. Log in op de MyClub omgeving (zie link hieronder)
  2. Klik op "Mijn gegevens wijzigen"
  3. Kies voor "Lidmaatschap opzeggen"
  4. Kies "geheel afmelden bij de vereniging" of "afmelden voor een bepaalde groep/lesmoment"
Tel: 06 16 68 66 91
Ma - Vrij: 10-15 uur
Terug naar boven